fredag 12 juni 2009

Sååå nöjd

Blev så nöjd efter besöket hos Jola idag. Färgen och det "lilla klippet" gjorde susen.
Tack snälla söta du!
Blir så glad när man träffar härliga okomplicerade människor. Tror det var fjärde besöket hos Jola, men det känns som jag gått där mycket längre.
Glada spontana, lite småtokiga människor gör mig lycklig till sinnes!
Till alla andra surmular som överröser en med en massa negativ energi ska jag börja säga..
Frankly my dear, I don´t give a damn!

Kvällen har annars gått i regnets tecken, men det var väl ingen nyhet tänker ni?!
Nää det kan jag faktiskt hålla med om, men tänk vad förvånade ni hade blivit om jag sagt att det var sol här i Bromma.. då hade ni trott att jag var full eller nåt.. ;-)

Har varit "duktig" och sorterat mina Mary Kay papper ikväll och det är en hel del jag bör läsa in mig på, men det får jag ta i morrn om jag känner för det. Har bestämt mig för att sova länge och ta dan som den kommer.
Framåt kvällen får jag ju äntligen åka och hämta min älskling!!
Längtar efter honom, så där så man blir lite lätt rastlös och man inte vet vad man ska hitta på. Eller som en retsam resfeber man kan få inför en resa man väntat på länge. :-)

Inga kommentarer: