tisdag 23 juni 2009

Full av nya idéer

Är jag och samtidigt så trött.
Måndagskvällens sminkkurs var superkul, fast man är nervös och tafatt. Konstigt egentligen då man sminkar sig mest varje dag, fast det är ju med sina "egna" grejer och framför sin spegel osv.
Här blir man plötsligt utlämnad och personer ska granska en. Fast det är nyttigt tror jag, att bli mer självsäker och framåt.
Jag gjorde en vardagsmake medans Caroline, min kollega i gruppen gjorde en mer sotig look, hon blev superfin.
Mycket skratt och fniss blev det, och alla tjejer blev verkligen jättefina.
Tänk vad rätt grejer kan göra för ens utseende.
Nu har jag huvudet fullt av idéer inför hösten. Sååå kul!

Dock var jag helt slut efter en lång lång måndag. Hann nog inte mer än lägga huvudet på kudden så hade jag somnat.

Idag skiner solen och det verkar som värmen äntligen har kommit.
Är så trött idag men hoppas ändå att dagen går fort så man kan få komma hem och njuta av solen en stund. Kanske orkar ta en promenad.

Kram hela dan

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul det låter :-) / Ewa