tisdag 10 februari 2009

Nya krafter

Var iväg och spinnade i dag på första gången efter alla förkylningar och allmänt "nej, jag har ingen lust alls" tillstånd.
Känns mycket bra så här efteråt och man får lixom nu energi.
Blir ju glad över att kondisen inte är alltför dålig och man faktiskt kunde köra skiten ur sig utan att få blodsmak i munnen. Hehe

Sen var det nog bra att gå iväg och få ur sig lite frustrationer också.
Blir så jäkla trött på alla kommentarer om allt.
Allt man gör ska kommenteras och när man säger nåt till personen i fråga om hur hon låter får man snabbt tillbaka "att det ska ju komma från rätt håll"
Ja men jag har aldrig förnekat att jag säger eller tycker vissa saker MEN jag står för den delen inte och basunerar ut med min allra högsta röst om hur "dumma i huvudet folk är eller säger kossa om folk i tid och otid, det är skillnaden.
Det roliga blev att då blev det tyst!! Så jag måste ha träffat rätt nånstans!!
Denna människa kan aldrig göra fel, utan det är alltid fel på alla andra.
Mestadels går det bra, och jag orkar inte lyssna, men ibland får jag tokspelet.
Som idag!
Felet som jag vet att jag gör är att jag låter folk hållas och när jag väl säger ifrån då har DE mage att bli sura.
Fy fan säger jag bara!

Inga kommentarer: