tisdag 17 februari 2009

Spinning around

Trodde aldrig jag skulle klara av ett 75 minuter pass spinning men det gick!
Kan ju vara för att Ulrika, instruktören är så pass bra och har musik som gör att man kan trampa på i det oändliga.
Nu känner jag mig dock rätt mör i benen men det var det helt klart värt!!

För övrigt har dagen varit lååång, väldigt lååång och det har inte hänt så värst mycket kul förutom att vi faktiskt även tog en låång fika på eftermiddagen.
Annars har "viktgruppen" startat igen, ett gäng som för ett antal veckor framöver väger in sig och den som gått ner mest får sig ett lite pris.
Jag är som vanligt inte med, inte min grej det där, iallafall inte med mina kollegor.
Sköter hellre det där på egen hand.
Men jag önskar alla lycka till som ska vara med och kämpa.
Vi har fått en ny kille på jobbet som har gått ner 75 kg på 2 år.. 75 kg!! Det är ju en hel människa till ju.. Helt otroligt och superstrongt jobbat.
Dock tycker jag det är lite konstigt när han sa att han inte känner någon skillnad mot när han var stor..låter märkligt..kan ju vara så att hans fru och barn ser skillnad i allafall..

I morgon ska jag försöka uträtta lite ärenden i centrum på lunchen inför det stundande helgdopet.
Ska bli så skönt att få lämna stan för en weekend och bo på hotell och bara koppla av.

Inga kommentarer: