lördag 14 februari 2009

Ny frisör - samma frissa?

Idag har jag genom Mala bokat tid hos hennes frisör den 13:e mars. Ska bli kul och spännande med en ny sådan.
Anna som jag gått hos ett bra tag nu är världens gulligaste, men det är dags för lite förändring och ny idéer även om jag inte kommer klippa mig kort och färga håret morotsrött. Hehe
Annars är jag på ett ganska så avslaget humör, har ingen vidare lust med nånting, men det brukar vara så här när dessa jobbiga stunder på jobbet sker.
Mailade iallafall med HR idag och ska ha en fika på måndag morgon och prata igenom saken och se vad man kan göra.

I morgon är det ju alla hjärtans dag och då jag egentligen är lite emot detta kommersiella jippo kunde jag ändå inte låta bli att köpa en liten sak till D-man.
Men det är inte så mycket för själva dagen i sig utan för att han alltid alltid lyssnar på mig när jag är ledsen eller bara vill prata av mig.
Det är en av alla bra egenskaper han har.
I love you!!

Inga kommentarer: