onsdag 25 februari 2009

Några rader från Marlene

Fick precis mail från Marlene med förslag av ny behandlingstid men även dessa rader som verkligen känns mitt i prick.
Utifrån några ord från mig och efter två behandlingar har hon redan listat ut att jag nog inte mår så bra i kroppen som jag skulle kunna göra.
Det verkar som det dags att göra något åt det!

"Jag känner mig glad när jag tänker på dig? Vet inte varför, hmm,
men du är en klok och varm kvinna med gott och sunt förnuft!
Var inte hård med dig själv för då stoppar du igen * mage och tarmar * mental energi * fysisk energi*.
Dessutom förstår inte din omgivning dig - du som alltid....glad, orkar, skattar, är på hugget, ställer upp!
Det är inte bra för en Pitta dosha att kräva för mycket, det ska balanseras med lite mer lösgörande *behandlingar * egen på passlighet - släppa taget. Du är i sig krävande och behöver inte mer krav från din omgivning.
Lev med lusten och släpp lite på kraven - andas djupt och släpp .. luften, tanken, känslan fri!"

Inga kommentarer: