fredag 13 februari 2009

What to do?

Idag har det inte varit nån vidare bra dag. Känt mig ledsen.
När folk inte ens kan heja på morgonen gör ju att man börjar fundera..
Speciellt när man sitter på samma avdelning.
Orkar inte med det här längre.
Frågan är bara vad jag ska göra åt det.
Trivs ju på jobbet och med övriga kollegor förutom detta som växer sig större och större.
Ska jag verkligen vara tvungen att säga till en vuxen människa som är i 40-årsåldern??!!
Dessutom är jag så innerligt less på att inte ha en chef i just chefsbemärkelsen, ingen att gå till när man vill få råd eller bara prata.
När man säger det om den "så kallade chefen" får man bara höra att , det är så det är.. och att han har så mycket att göra.
Det är faktiskt inte mitt problem att han häcken full, har man personalansvar så får man banne mig göra allt man kan och ta sig tid.
Som tur är ska han sluta. Fick info om det idag och ärligt talat så är det lika bra.
Ett irritationsmoment mindre..
Kanske...

Inga kommentarer: