söndag 11 januari 2015

Söndagslunk

Tidigt i morse åkte D-man till New York för att sen ta sig vidare mot Las Vegas. En veckas jobb så vi ses nästa söndag. Tycker alltid det är så jobbigt när han åker i väg på långflygningar.

Jag och Georgia tog en promenad till Mala för en fika idag och för att ge barnen sena julklappar. Jättefint ute och snön yrde. Var bra träning vill jag lova!! Heelt slut av att pllja fram på oplogad mark..
Hade köpt varsitt presentkort på H&M och till Tilda, en kalender med IDOLERNA, One Direction. Verkade som det gick hem. :)

Som vanligt väldans trevligt med en fikastund och sen fick jag skjuts hem av thia och thios som kom förbi med Alexios för att jag skulle få slippa ge mig ut i skitvädret med bilen.
Varsin pizza till middag fick det bli. Alltså jag får nog börja beställa en barnpizza för det blir alltid alldeles för mycket så det inte blir gott.



 




Inga kommentarer: