fredag 30 januari 2015

Fredagsfeeling

Efter en jobbig natt med lillfia, som hostat sig igenom hela natten blev det inte mycket sömn för min del. Liksom grädden på moset efter den här veckan, men konstigt nog är jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara idag.
På fredagarna brukar Alexios vara hos yaya och efter dessa hemmadagar klättrade han mer eller mindre på väggarna. Jag har svårt att underhålla honom hela tiden när man har en liten också så det känns skönt att han får yayas fulla uppmärksamhet idag.
Tagit en kort promenad och gick förbi affären. Sen har vi bara myst hemma. Är så ofantligt seg och omotiverad fast det finns massor att göra hemma.

I går kväll bokade jag in en ansiktsbehandling i nästa vecka för mitt wellnesspresentkort jag nästan glömt bort och som går ut nu i februari. Himla synd om jag skulle missa de 500 kr ju!!
Ska bli såå skönt!!
En lugn helg väntar, ska köra bil och lära mig lite finesser, flytta barnstolar etc. 


Kastades tillbaka till barndomen, kommer ni ihåg dessa?

Lånade Alexios Spidermankopp för kaffet idag.

Syskonkärlek!!

Här var kl över 15 igår och det var fortfarande ljust, underbart!!

Inga kommentarer: