onsdag 21 januari 2015

Grinig mamma

Sömn, jag behöver få sooova ordentligt!!
Får ett sånt fantastisk humör annars. Nu har jag varit sur och vresig i två dagar och det är såå jobbigt!
Idag mår jag bättre tack och lov, men känner mig orkeslös ändå. Ingen riktig lust till någonting. Inte ens middagsmaten blir bra. 

Igår var vi till BVC för vanlig koll och allt var så bra så. Hade tänkt ta en tur i Kista Galleria men orkade inte så vände hem och tog det lugnt hemma.
Så klart fanns inte träningsbyxorna på Cubus, men väntar hem ett par från Bagheera då det var ett bra erbjudande på  Campadre häromdagen. Dessutom billigare än Cubus. :)

Funderar på att anmäla mig till yoga. Tror det kan vara bra för min stela kropp. Får ju utnyttja mitt friskvårdsbidrag så varför inte ta detta. Ni som testat, vad tycker ni om yoga??

Gårdagens outfit: Byxa Lindex, blus Saint tropez. långkofta Uncle long cardigan från Lola
samt kängor från Park West

Försökte mig på en asiatisk kycklingsoppa. Blev sådär...

Inga kommentarer: