lördag 10 januari 2015

Födelsedag

Då var man ett år äldre då. Och lillfia blev 10 månader igår.
En lugn dag igår med god middag och glasstårta till efterrätt.
Blev uppvaktad av Alexios på morgon. Han var dock lite bekymrad över att han inte hade skrivit grattis på paketet. :)
Ett fint pärlhalsband samt armband han gjort på förskolan låg däri.
När D-man och han var i bilen på väg till yaya säger Alexios, på grekiska, till pappa att han har ont i magen. Ok vill du gå på toaletten undrar pappan. Nää, jag är lite hungrig kan vi åka hem igen, till mamma och äta glasstårta...Hahaha mammas älskling!!

Tog en promenad till Blomsterlandet och köpte tulpaner till mig själv och fortsatte sen till ICA innan vi gick hem och fikade.

Många fina grattis hälsningar droppade in under dagen, men den allra finaste presenten var att jag får en ny bil av D-man. Heeelt otroligt!!!

Tack min älskling, du är bäst!! Love you! ♥


En fin strut till mamma



Blingo baggy jeans till House of Lola koftan Fairytale cardie i lollipop samt House of Lola strumpor blev dagens klädsel
Min glada fina tjej ♥

Mazda cx-5
Om cirka en vecka ska jag hämta den!! 

Inga kommentarer: