fredag 23 januari 2015

Detaljer

Älskar HoL:s sinne för detaljer. Idag blev det fina Pebble blouse i champagne som är så snygg i ryggen. Under ett just a singlet i samma färg. Behövs egentligen inget under, men för att slippa kofta under jackan blev det så.
Grävde fram ett par stretch jeans från Åhlens som jag kommer i igen. Hurra!!

Bidde inte IKEA utan tog en långpromenad, Georgia sov en stund och sen gjorde vi ärenden på Coop, Åhlens och Hemtex i Vällingby. I sistnämda butik hittade jag madrasskydd och frotteplast plus en fin ask jag inte kunde motstå.
Alltså vad är det med vissa djurägare??. Medans jag var inne på Hemtex passar någons hund på att göra nummer två preeeciiis utanför entren och så drar ägaren bara. Idiot!!
Hade tänkt ta en fredagsfika i centrum, men i lunchrusningen var det knökat så vi gick hem istället.

Träffade på en mamma och det var kul att snacka en stund, sen började båda barnen knorra så vi fick säga hej och dra vidare. :)
Ikväll blir det att skruva ihop sängen och fixa lite. Ett litet glas rött och sen kolla på "Blå ögon" på Svt play. Följer ni den? Riktigt bra tycker jag.





Inga kommentarer: