lördag 17 januari 2015

En lång vecka

Det har verkligen varit enr lång vecka då jag varit ensam med barnen då D-man är i USA. Nu är han på väg hem och kommer i morgon bitti.
En eloge till alla ensamstående mammor och pappor som får rodda allt själv för inte får man många minuter för sig själv. Ja, för lagom tills man får det är man så trött så man stupar i säng.. :)
Sen är ju jag en sån som ska klara allt själv och har svårt för att be om hjälp. Reder mig bäst själv med våra egna rutiner även om det var guld värt att ha yaya här 1 dag då jag var på begravningen igår.
Idag var vi en sväng till Bromma Blocks för att komma ut lite. Inget roligt att vara i lekparken när det mest är is och skitigt överallt. Sen har vi lekt och myst med film och godis.
Georgia tog sina första 5 steg på eftermiddagen. Man såg verkligen lyckan i hennes ögon och hur häpna de blir.
Nu är det på gång. Alexios var nästan ett år när han gick, men jag tror som sagt lillasyster blir tidigare.
Hon har dessutom ett hår som växer så det knakar och så blir det alldeles rufsigt när hon sovit. Mammas trollunge!

Hittade en fin kofta idag från Tre små rum Älskar ju grått och den här verkar fin. Nedsatt pris var det också. Me like!!

Morgonmys i soffan
Mammas trollunge

Grå kofta med skinndetaljer
8
,

Inga kommentarer: