måndag 7 april 2014

Tokhelg, koll & sjukhusbesök

Efter en tuff, trotsig helg är det skönt med vardag. Jisses vad vi skällt, medlat, "hotat" och sen försonats. Inte lätt av vara 4 år med järnvilja och inte alls lätt att vara förälder. Igår tog det slut på kraften vilket resulterade i en gråtande mamma.
Alexios lägger då handen på min arm och säger - mamma, var inte ledsen vilket gör att mammahjärtat smälter och så grät jag lite till.. :-)
Älskade unge vad du gör oss tokiga emellanåt! ♥♥♥

Äntligen har jag bokat tid hos vårdcentralen för koll av mina leverfläckar. Tycker det dykt upp några under de sista åren samt under båda graviditeterna som ser skumma ut och sen min fd kollega var och tog bort några förra sommaren har det legat och grott i mitt samvete. Känns skönt att kommit till skott. Onödigt att skjuta upp saker, men man gör ju gärna det med obehagliga saker.

Nu ska vi åka till KS för koll av Georgias höfter då jag låg i en sån höftställning som bebis och de vill kolla upp henne.

Inga kommentarer: