onsdag 30 april 2014

Rensar & huvudvärksväder

Idag har jag gått loss i min garderob och rensat ut en massa plagg som hängt i en evighet och som jag inte använt. Allt för ofta tänker jag, att den där tunikan eller tröjan kommer komma till användning men inte då.
Känns det igen? ☺

Alla varma stickade tröjor/koftor är också inlagda längst upp i dessa underbara tygkartonger från IKEA.
Baj baj, ses i höst igen...
Konstaterar också att jag inte får köpa en enda svart klänning till på typ 10 år eller nåt. Tror att jag fick det till 14 st. *skäms*
Två stora kassar lyckades jag få ihop av rensning som ska skänkas till Stadsmissionen eller Erikshjälpen.

Annars går jag mest omkring med världens huvudvärk av detta väder. Bläää!! Avskyr det här mellanvädret som är så typiskt för valborg dessutom. Hoppas det snart vänder och blir varmt igen.


Inga kommentarer: