måndag 14 april 2014

Kräkfia

Vår lilla skrutta är ganska glupsk och jag har nog dessutom väldigt bra sprutt på mjölken den här gången så det blir ibland lite för mycket av det goda för lilla fröken.

Burp säger det och så har man allt på axeln, i håret, även om jag har det i svans eller uppsatt så kan man ge sig på att det ramlat ner eller hamnat på sidan.
En annan härlig upplevelse är när hon prickar in så det rinner ner innanför tröjan. Lovely!!

Så ni kan tänka er att jag tycker det är extra härligt att duscha och tvätta håret nuförtiden, tur i oturen är väl att det endast är bröstmjölk. ☺
Många tröjbyten blir det också, (för oss båda).

Inser även att mitt hår börjar bli riktigt långt, kan inte minnas när det var en sån här längd på det sist.
Än så länge har jag inte börjat tappa hår p g a amningen, men det är väl bara en tidsfråga.


 

Inga kommentarer: