måndag 14 april 2014

Påskpyssel

Nyss hemkommen från en promenad och jag var helt felklädd, hade alldeles för mycket på mig.
Svårt att veta då det ena dagen blåser storm och nästa, nästan regnar hagel.

Gick till Blomsterlandet och köpte påskris, ( gick förbi några björkar på vägen och var sååå sugen att ta lite ris därifrån, men det var inte bara jag ute på promenad så jag vågade inte... :) ) och påskpynt. Har inte dekorerat för påsken hemma tidigare då vi oftast har varit på Koster och firat, men nu ska vi vara hemma och ha påskmiddagen hos oss så då känns det mysigt att fixa lite. Så det ska jag dona med senare i veckan och visa er.
På promenaden blev jag alldeles tossig, träden börjar bli gröna och det var en massa tussilago i backarna. Wiiihooo. Årets första glass slog jag till på också.

Titta så underbart, äntligen händer det grejer...


Inga kommentarer: