söndag 15 september 2013

Kalasdax

Idag åkte vi till stora kusinerna för att i efterskott gratulera den stora två-meters jätten på hans 18-årsdag plus att han tagit körkort tidigare i somras.
Träffade svägerskans bror som för fyra månader sen fick sin tredje flicka. Så sööt!
Tänk att vi ska ha en sån där liten skrutt igen. Som bara ligger vid bröstet hela tiden eller sover, i bästa fall... hahaha

Man är så uppe i allt annat denna graviditet så idag kände jag på allvar att hey snart sitter jag där med en liten bebis. Mysigt!! :D ♥♥♥
Hade på mig en top från Soaked in Luxury som jag hittade hos Karin på Ombonat i fredags. Halva priset, så det bidde bara 200 kr. Perfekt!
Till det svarta mammabyxor från H&M, måste nog köpa ett till par. Så sköna!
Utan strumpor fortfarande, kan inte minnas att jag gått så länge in i september bar om fötterna... Skönt är det iallafall,  tids nog går man i stövlar för en lång tid framöver.

Tavelfyndet måste jag visa också, jag som älskar lupiner på försommaren blev kär i denna och de milda pastellfärgerna. Nu har jag försommar året runt, just nu tronar den på hyllan i köket, men den kommer nog byta plats både en och två gånger.

Ny vecka nalkas, i slutet, på fredag ska jag och Mala på ett bloggevent som Diana anordnar. Ska bli jättekul, det som väntar är spabehandlingar, tilltugg och goodiebag bl a.
Men först tar vi oss igenom måndagen.  =)



2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Finis :), snart är det fredag kram Diana

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Jaa, längtar!! :)

Kram