onsdag 18 september 2013

Jobb hemma och barnmorskebesök


Har märkt att mitt kaffebegär är nästan obefintligt under graviditeten. Drack väldigt lite när jag väntade Alexios och det är samma sak nu. Max två koppar får jag i mig. Men det är klart att när man får hemmabryggt kaffe från sin Moccamaster så blir man väldigt happy. I en ny mugg från GreenGate blir det ännu bättre. Denna modell heter VeraVintage.


Vid lunch åkte jag iväg till barnmorskan, allt verkade bra och det är en livlig krabat därinne. Precis så var storebror, du milde ska vi få en till som aldrig vill sova... :)
Mer tillskott av järn blev jag ordinerad så det ska jag köpa hem.
Fick med mig lilla bebiskassen med smått och gott i.


Hjäälp, har de varit så här små? Har glömt.... :))



Hann med en lunch i Food Courten i Kista C, med Majsan, jösses hade glömt av hur mycket folk det är där varje lunch. Vi hörde knappt vad vi sa till varann de första 20 minuterna. Kul att få lite uppdatering av sitt gamla jobb även om det mesta är rätt jobbiga saker. Men det är skönt att känna att jag gjorde ett bra val som lämnade den skutan.
Smet snabbt in på H&M och hittade fler mammabyxor så nu borde jag klara mig hela hösten, om jag inte går upp tokmycket helt plötsligt och måste köpa större storlekar.

Nu är det bara två dagar kvar till bloggeventet och jag har haft turen att vinna en massagestund. Sååå glad!!!
Längtar längtar längtar!!! :))





1 kommentar:

dianasdrömmar sa...

Ses på fredag kram Diana