fredag 6 september 2013

Hemma igen

Så var man hemma igen och det känns riktigt skönt. Borta bra, men hemma bäst som det så klokt heter.
Resan gick bra och fast vi åkte så pass sent, efter lunch var vi hemma till 20.30. Lugn trafik, mötte en hel del polispikebussar som säkert tjänstgjort när Barack gästade storstan och nu var på väg hem till deras egna städer.

Idag har och mår fortfarande riktigt illa plus världens huvudvärk så det har inte blivit så mycket gjort här hemma.
Var iväg till Emma och fick nya naglar,  lite sensommartouch. Vill inte kalla det höstfärg..än. :)

Annars har jag pysslat i datorn och rensat mail och gått igenom HoL info. Nu längtar jag efter paketet som borde komma nästa vecka så jag kan ge mig ut på visningar. Tjohoo

Nu slapp i soffan och hoppas att jag känner mig piggare i morgon.

Kram & ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer: