tisdag 17 september 2013

Höstfeeling

Uj vad det växlande fort i både väder och temperatur på några dagar. Regnet har bokstavligen vräkt ner och jag är grymt nöjd över att vara torr om fötterna i mina Hunter stövlar. Dyrt, men ett mycket bra köp i våras.

Kallt och ruggigt idag och jag är tokförkyld, första för hösten. Lär säkert bli både en och flera på den.
Har noll inspiration på jobbet och tycker det mesta känns ganska bedrövligt. Vill bara vara hemma och fixa en massa saker. Blir alltid så när hösten kommer, då vill jag dona inne.

Bl a vill jag ha hem det här bordet från Bruka Design. Det ska bo i vardagsrummet och passar in med våra andra vita möbler.

I morgon blir det besök hos barnmorskan, ska bli spännande och sen träffa Majsan över en lunch.
Hallbord från Bruka Design, men visst skulle det funka även i ett vardagsrum??




Inga kommentarer: