lördag 7 september 2013

Bra färgval

Lämnade Alexios hos sin thia och thios idag tillsammans med yaya. Snacka om att de saknat sin pojke under de tre veckor vi varit borta!!
Efter en god lunch som vi alla åt tillsammans,  åkte D-man och jag till Mio för att titta på nya madrasser till våran säng.Tanken var nog att vi bara skulle titta,  men vi lyckades hitta det vi ville ha och det var en massa olika annonserbjudanden så vi lyckades hitta en madrass där bäddmadrassen ingick. Så det blev ungefär hälften så dyrt som vi trodde. Nu är det bara att vänta 4-6 veckor *suck*
Det är det värsta, man vill ju fixa på studs!!
Hittade även två fina ljusstakar som jag ska hitta plats åt. Bild kommer.

Se så fint jag matchar min Wera clutch med mina nya naglar. O la la
Kände mig allt lite chic idag.. :)


Inga kommentarer: