måndag 30 januari 2012

Varför kan inte vardagen vara likadan på helgen?..

I natt och i morse sov minsann Alexios som en stock och kom inte ur sängen förrens långt efter kl 7. Det bidrog till en något försenad mamma som kilar ut till bilen bara för att få tampas med en massa frost, på INSIDAN av bilen. Kul? nääähää
Sen var jag tvungen att titta minst 4 ggr på termometern för den stod på -15. När jag tittade på den uppe i lägenheten tyckte jag att det stod -3. Hahaha
Snacka om att vara lite lätt stressad. Med andan i halsen efter att ha kört med en liten glugg på bilrutan upp till förskolan, tack guud att det är ljust på mornarna när man beger sig iväg hastade vi in och möttes av tre stycken glada barn som alla skulle krama på sin kompis. Känns ju väldigt skönt att min pojke är omtyckt. :)
Efter en evighet i köer på väg till jobbet kom jag äntligen fram och fick dagens första kaffe.
Har fått en del gjort idag och rensat i en massa högar, dags för bokslut igen. Lyckades även boka in utvecklingssamtal med chefen. Tjooohoo vad kul!

Inga kommentarer: