lördag 21 januari 2012

Pyssel..

I morse åkte jag och lämnade Alexios hos sin thia och thios och efter lite frukost med gott kaffe åkte jag hem och på åkte ziperallen och mystofflorna. Så skönt!
Har äntligen kommit igång med Alexios fotoalbum, och det ska se ut nåt i denna stil tänkte jag.
Pärm från Åhlens och bild och bokstäver från Panduro. Det är såå roligt att pyssla.
Pirattemat tog jag för Alexios är så förtjust i "Jake och piraterna" i Disney Jr och varje morgon låter det från sängen när han vaknat... Hej och hå.
Det är kodnamnet för att få vara med i piratgänget. :))

Jag vill att han ska ha ett album att bläddra i, även om man har allt digital är det kul att bläddra och titta på bilder som i en bok, tycker jag iallafall.
Inte samma myskänsla att starta datorn.

 

Ett fotoalbum börjar ta form..
 

Inga kommentarer: