onsdag 25 januari 2012

Ett spännande samtal..

Idag har vi på vår avdelningen varit i Gamla Stan på konferens och spånat om framtiden. Vet inte riktigt vad jag ska säga, halva delen var väl rätt så bra medans andra hälften blev något långrandig, men så är det ibland.
Blir inte heller så speciellt mycket klokare på vår chef, men det kanske är så att jag bara hakat upp mig på henne för hennes klumpiga sätt att säga saker på emellanåt.
Försöker verkligen verkligen att ändra min uppfattning, men det går sisådär.
När vi var på väg till T-banan får jag ett samtal ang ett jobb jag sökt, via ett bemanningsföretag. Skitkul, hon tyckte min profil lät bra så hon skulle bolla den vidare till företaget och sen återkomma till mig. Kan ju hoppas på en intervju åtminstone, sen får man väl se vad det leder till.
Kul iallafall att något händer. :)

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Ja, numera är det en bonus att bara få komma på intervju:) Hihi:) Hörde du ngt från oss tillslut? De som ansvarar för rekryteringen har ändrat hela profilen, suck säger jag bara...

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Nix, ingenting, men den nya profilen var nog inte jag. :)
Ni ska bara veta vad ni går miste om... ;) *fniss*

Anonym sa...

Låter spännande med nytt - heja dig!! Kram E