måndag 30 januari 2012

Nytt balsamtest..

Jag är en buzzador, som en buzzador får man erbjudanden om olika kampanjer, om man vill delta och kommer med ska man själv prova den produkt eller tjänst som kampanjen gäller samt sprida budskapet om produkten/tjänsten genom att berätta för sina vänner och diskutera med dem, dvs Buzza.

Den kampanjen jag anmälde mig till och som jag kom med i avser ett balsam, Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam. Det här balsamet ska ge tre gånger mer näring än ett vanligt balsam.

Jag har även fått 10 st förpackningar (50 ml) som jag ska dela ut till vänner, arbetskollegor, dagis osv.
Om någon av er är intresserade att prova, skriv en kommentar och lämna ev din mailadress så kan jag skicka en förpackning.

Ett superbalsam eller ett balsam som "alla" andra... Det är frågan..




1 kommentar:

Ullis sa...

Hej Jessica, jag kan testa en flaska om det finns någon kvar. Skulle nog passa i Josefins hår också. vi ses och hörs Kram Ullis.