torsdag 22 december 2011

Stillhet..

Efter en rätt jobbig natt och då var det faktiskt inte Alexios som sov dåligt. Han sov ända till 1.30 i sin egna säng tills han började knorra och fick flyttas över.
Det är jag som snurrat fram och tillbaka och funderat och funderat och försökt lösa världsproblemen under natten. :) Och inte blev man så mycket klokare när man väl vaknade till 5.45 av en kvittrande liten man i sängen som ville upp och titta på Disney Jr. (En mycket bra kanal by the way)

Igår skickade jag in ytterligare en ansökan, denna gång till ett företag som jag sneglat på länge och rätt som det är, när jag gick in igår så låg tjänsten där, som skulle passa mig som handen i handsken.
Hoppas hoppas de hör av sig så man åtminstone kan få presentera sig själv mer personligt än dessa CV:n man ska försöka göra så attraktiva som man bara kan.
Har så mycket projekt i huvudet som jag vill göra och mycket tankar, berättar mer så fort jag fått ner alla tankar på pränt.

Idag har jag tagit semester, Alexios är på förskolan, jag ska till kiropraktorn vid 11 och nu sitter jag bara och myser i soffan framför nyhetsmorgon med några koppar kaffe. Hur länge sen var inte det?!

Inga kommentarer: