söndag 4 december 2011

Schampotips

Har sedan tonåren tampats med en dålig hårbotten och har provat en mängd olika schampon med varierande resultat.
På sommaren och speciellt när jag varit i Grekland är hårbotten superbra och även när jag var gravid.
Men sen ärr jag raskt tillbaka på ruta ett.
Nu har jag testat ett nytt från min frissa Jola. Verkar hittills fungera riktigt riktigt bra och det är en fröjd att slippa kliandet, så vill ni testa så fråga er frisör eller kolla på nätet, ca priser 140 kr.


Neccin schampo

Kvällens badbild, Alexios lämnar spår efter sig lite här och var..

1 kommentar:

Litenkram sa...

Gulligt med små fossingar:) Ett tips "mina" frisörer tyckte var riktigt bra ( nät jag jobbade på klippoteket) var Kerastase. Har du testat dem? Tror de är värda ett försök också. Kram!