fredag 21 oktober 2011

Myslunch i Solna C...

Efter evigheter fick vi äntligen till en träff, finaste Pia och jag. Vi möttes upp i Solna C och åt en smarrig lax och spenatpaj på Cafe Espresso.
Jag fick även min påse med Aloe Vera juice och scrub och hon sin Mary Kay mascara. Toppen!
Känner mig trött och hängig i kroppen, kan man säga så? :) så Aloe Veran kommer ändra på det, förhoppningsvis.
Var en sväng i Bromma Blocks och köpte vantar och lite andra grejer till A, tycker det fattas saker mest hela tiden. *suck*
I klädväg för oss vuxna tycker jag inte det finns så mycket kul alls. Trist!! Eller så var jag helt enkelt inte på humör för sånt idag.
Strax ska jag iväg och hämta A hos sin yaya och sen väntar vi på att D-man kommer hem från Danmark.
Helgen kan börja!
Favoritmascaran för tillfället. Mary Kay Lash Love, bild lånad från marykay.se
Hör av er om ni är intresserade och vill testa en ny.

Världens bästa juice. bild lånad från foreverliving.se




Inga kommentarer: