måndag 24 oktober 2011

En måndag full av uppgivenhet..

Efter en helg med fix och trix hemma, att försöka sortera in i den nya garderoben gick sådär... Har man en liten kille som upptäckte att "oj vad skoj det är att leka tittut och dra ut alla mammas kläder leken" bidrog inte till att det gick så speciellt bra. Hahaha

Idag kom jag till jobbet och blev bara så trött. Inget större jag vill gå in på här, mer än att jag blir så fasligt trött på kvinnligt folk som ska visa " här bestämmer jag" och nu ska vi dansa efter min pipa utan att kolla hur avdelning och organistion fungerar.
Det är omöjligt att tro att man kan flytta berg efter att ha jobbat 8 dagar.
Ja vi har fått en ny chef, en kvinnlig. Kanske blir bra, men just nu känns det inte så. Av erfarenhet har jag inte så mycket till övers för just kvinnliga sådana.
Pinka revir så det skriker om det. Fy f_n!!

Imorgon är det en annan, ny dag med nya möjligheter och det känns säkert bättre då. :)

Ser så fram emot lördag redan nu, då ska vi till Marlene och fira hennes 50-års kalas. Ska bli så kul!



Inga kommentarer: