torsdag 20 oktober 2011

Ekonomiseminarium och äntligen på plats..

Igår hade vi besök av våra norska kollegor för det årliga ekonomiseminariet vi brukar ha.
Vi träffas och bollar frågor och har allmänt trevligt tillsammans. Gick en rolig tipspromenad ute på stan och just den lilla grupp jag var med i vann. Tyckte jag var kul!
Avslutade kvällen med middag på Belgo Bar där jag åt hummersoppa till förrätt, musslor till varmrätt och sen chokladpannacotta som pricken över i:et... Kanske inte så konstigt att jag vaknade kl 2 i natt och inte kunde somna om. Magen var i uppror. :( Men det var så gott när jag åt det.

Ulrika´s Ola var så schysst och skjutsade hem mig och där möttes jag av vår nya fina garderob. Blev så himla bra. Nu ska den torkas av och sen är det bara att börja organisera och hänga in allt.
Så skönt!!

Imorrn ska jag träffa Pia på en lunch i Solna. Det var EVIGHETER sen vi sist sågs, så det ska bli väldigt trevligt.

Så fantastiskt skönt med helg igen. Har varit en tuff vecka med mycket möten både på jobbet och privat.


Bildbevis på vår projekt - sovrum


Inga kommentarer: