fredag 16 oktober 2009

Uppdatering av veckan som gått..

En hektiskt vecka har det varit, minst sagt. Men kul!
I måndags åkte D-man till England för utbildning med jobbet en vecka. Han kommer hem sent i kväll.
På måndagskvällen var jag iväg på ett inspirerande Mary Kay möte och fick bl a höra på Emelie och hennes I-story, hur hon kom i kontakt med Mary Kay och hur hon gör. Vilken story, det är otroligt vad vissa människor är med om.

I tisdags var jag och hälsade på hos Pia i hennes nya lägenhet i Täby. Mycket trevligt. Fick en god sallad och rätt som det var slocknade ljuset, i hela Grindtorp. Lite läskigt. Som tur är har Pia mycket ljus så det blev så trivsamt ändå, men vi fick vänta ca en timme innan ljuset kom tillbaka och vi kunde göra te.
Stackars Pia har råkat ut för en lägenhet med en massa dolda fel. Varför ska hemmafixare envisas med att göra allt själv och sen lämna allt på trekvart. SUCK!!

I onsdags var jag på bio med Mala i Kista och såg "Min stora feta grekiska semester" Den var inte direkt värd 95 kr på bio, hade kunnat se den hemma, men det är ju sånt man inte vet.
Den var seg i början, men tog sen i mitten och den hade en hel del roliga skämt.
Och Poupi Kakas blev en riktigt snygging i slutet. =)

I går var det oktoberfest med jobbet på Restaurang Blekholmen i stan. Vår VD och HR-chef tog emot och var så fina i sina tyrolerkläder. Janne vår festfixare var så klart på plats och var fotograf som vanligt. Det bjöds på musik, trevligt buffébord, öl och vin.

Det var första firmafesten som jag var helt nykter. Hahaha kändes lite ovant faktiskt att sitta där med sin alkoholfria drink. Men jag mår ju bra idag.. eller njaa, illamående har inte varit så trevligt den här veckan. Det kommer och går.

I morrn ska jag iväg på nåt kul. Make up utbildning med Mary Kay i Sollentuna. Ska bli så kul.

Söndagen går väl åt att packa vidare. Nu är det bara en vecka kvar.. Hurraaaa.

Inga kommentarer: