söndag 11 oktober 2009

Packning, fika och regn

Packade lite till på fm och vid halv två åkte jag över till Diana på en fika. Hade tänkt att ta en promenad, men vädret var alldeles för ruggigt och blött för att det skulle kännas trivsamt.
Då är det bra att man har körkort.
Hos Diana var det full rulle då barnen hade kompisar hemma och farfar arbetade i trädgården.
Fick te och en jättegod knäckig äppelpaj som vi hann få i oss mellan allt vad barnen ville och inte ville, nån ville fika, en annan inte, nån ville bada, gunga, leka osv osv.
Fick även låna en bok "Vänta & föda barn" så nu har jag ytterligare en massa att läsa. Kul!.

Har precis diskat undan middagen, blev lasagne och sallad, får även en matlåda med mig i morrn. Hurra.
Nu öser regnet ner och jag slappar i soffan med tända ljus. Ska planera veckan lite tänkte jag.
D-man åkter till England och blir borta en vecka och jag ska på Mary Kay möte i morrn, på tisdag hem till Pia för att se hennes nya hem, ska bli så kul och på onsdag bio med Mala.
Mao kan nog den här veckan gå ganska fort den med. =)

Ha en skön söndagskväll, njut av kvällen för snart är det måndagmorgon igen..

Inga kommentarer: