tisdag 20 oktober 2009

Trist dag

Jag avskyr såna här regniga dimmiga dagar. Skulle bara vilja dra täcket över huvudet och somna om.
Men man sitter på jobbet ändå. Har tillbringat morgonen med att försöka småäta för att lindra illamåendet. Det är åtminstone mycket bättre än förra veckan. Skönt.
Igår hade vi en flyttfirma hemma på morgonen och sen skulle det komma en på kvällen, men han dök inte upp. Turligt nog så hjälper Ulrikas Ola oss. Superduper.
På lördag 8.30 kommer han med sina bröder. Så skönt att få hjälp. Han är en klippa!!

D-man är i Linköping två dagar och i kväll får jag försöka roa mig med att packa lite själv.
Hur nu det ska gå, jag somnar ju i soffan runt 20 så trött är jag. hahaha

Farmor ringde i går, hon blev så glad över nyheten. Man kan säga vad man vill om farmor, men på senare år har hon ändå fått lite mer hjärta i kroppen. Synd bara att det ska komma när hon väl fyllde runt 90 år.

Nu ska jag försöka få den här dagen att gå, har ingen arbetslust för fem öre.
Vill hellre flytta och boa in mig i det nya.

Ha en bra tisdag.

Tjyss

Inga kommentarer: