fredag 9 oktober 2009

Surprise =)

Så var det fredag igen. Vad är detta??
Veckan har som vanligt gått i raketfart, har varit sjukt trött varje kväll, men det kanske beror på mitt lilla liv i magen. =)
Känns helt ofattbart att jag är gravid, efter nästan 1,5 år började jag ge upp hoppet liksom.

I måndags var jag iväg på ett infomöte via Mama mia och fick en massa broschyrer och tips på det ena än det andra. Allt är ju så himla nytt och jag har inte fattat att vi ska ha barn så det var lite svårt att "ta till sig" all information. Men barnmorskan Suheyla som höll i infoträffen var jättemysig och det kändes skönt att inte bli helt dumförklarad när man ställde de få "konstiga" frågor man kunde komma på.

Men jag tar en dag i sänder. Man har ju klagat att man varit trött förut, men detta är nåt som jag inte ens i min vildaste fantasi kunde föreställa mig. Skulle kunna somna sittande, stående, ja hur som helst bara jag får soooova.
Känslan är dock helt fantastiskt och i vecka 44 ska jag på mitt första besök hos barnmorskan.
Kanske känns lite mer då. =)

Igår fick vi besked från mäklaren att vi får flytta in en vecka tidigare. Hurraaa, såå bra.
Då slipper man stressa med flytt och städning och allt vad det nu är.

Nu ska jag strax iväg till Jola och klippa och tona håret. Ska bli så skönt.
Sen vet jag vad jag ska göra, boa in mig i soffan och säkert sova en stund... Hahaha

Inga kommentarer: