lördag 10 oktober 2009

Shopping

Vaknade tidigt efter en tidig fredagskväll. Såg "Män som hatar kvinnor" igår och den var riktigt bra, hemsk men bra.

Efter frukosten idag packade vi lite till, nu är det i princip garderoben och köket kvar, men tar man lite nu och då så ska det nog gå bra det här.
Kände för lite shopping idag så vi tog en sväng till Vällingby Centrum, vädret var skönt, solen sken och lite lagom "bitigt" i kinderna. Tog en lunch i foodcourten och kikade sen runt i K.FEM huset och hittade en halsduk till D-man och en scarf och vantar till mig på Gina Tricot.
Tycker det finns en massa fina kläder men ändå inget som jag vill ha. Kan ju bero på att jag känner mig svullen och inget känns riktigt kul att sätta på mig, ja förutom klänningar då som nog kommer bli grejen för i vinter.
D-mans kompis Corre dök upp och då kunde jag gå mer avslappnat i butikerna så till slut hittade jag en Vero Moda kofta samt ett svart linne och en top på H&M. Köpte även på mig två till svarta tights/strumpbyxor från Indiska som är mina favoriter. Galet bra och de kostar bara 59,90:-.
Efter en fika åkte jag hem och D-man åkte vidare m Corre, för en stund sen ringde han och då var de på IKEA. Haha..och killar som inte "gillar" att gå i affärer....
Nu ska jag slappa i soffan en stund. Kanske slänga ihop nåt att äta. Idag har jag haft ett litet lätt illamående, men jag tänker att det kunde vara värre.
I morrn ska jag ta en promenad över till Diana på en fika. Var så länge sen vi sågs.

Ha en fortsatt skön lördag.


Inga kommentarer: