fredag 14 augusti 2009

Plåga för mina stackars kollegor

Usch så jag hostat hela dan, otroligt att mina kollegor orkar med mig, men de sitter väl och biter ihop och tänker... "men va i h.e.l.v.e.t.e ska HON inte gå hem??

Näää det ska jag inte, även om jag helst av allt vill det.
Längtar hem till en riktig myskväll med godis. Orkar inte så väldans mycket mera känner jag.

Blev väldans besviken idag på min kollega. Jag ber om hjälp, jag som nästan aldrig ber om hjälp utan fixar min arbetsuppgifter i tid. Nu ska jag åka bort och ber då om lite assistans, men icke.
Ska sluta upp med att vara snäll nu, det har man verkligen inget för!! Iallafall inte mot egocentriska energitjuvar. URK!!
Borde verkligen ifrågasätta, men jag orkar bara inte. Känns som hon iallafall alltid får slutordet.
Dock känns det som hon allt som oftast provocerar fram saker för att få en reaktion.
Men skaffa dig ett LIV!! och sluta förpesta mitt! Snälla?!

En timme kvar att uthärda, känns som den kommer bli segare än segast.

Inga kommentarer: