onsdag 19 augusti 2009

Halva veckan

Har nu äntligen kommit till halva veckan på denna otroliga sega übertråkiga vecka.
Händer just inget speciellt på jobbet utan tiden verkligen sniglar sig fram.
Jag sitter mest och hostar och hackar och vet inte hur jag ska få tiden att gå.

Kl 15.30 ska jag besöka Jola och få håret genomklippt, Jola, min härliga tokiga frisör som man bara blir så glad över att träffa.
Tänkte visa henne Satin Hands Setet ur Mary Kay och lämna en produktkatalog och se om hon kan bli intresserad av någon eller några produkter.
Ulrika på jobbet sa före lunch att åh jag borde gå till centrum och köpa mig en ny mascara.
Hold your horses sa jag..Du borde prova en Mary Kay mascara.
Jamen sa hon har Mary Kay sånt oxå utbrast hon. Toppen! Jag tar en.
Gud vilka härliga kunder som bara säger Yes, en sån vill jag ha. :-)

Dagens Mary Kay inspiration; Den som inte följer sin dröm, vad följer den?

Inga kommentarer: