torsdag 27 augusti 2009

Det börjar närma sig..

Äntligen börjar det närma sig semester. Endast en arbetsdag kvar och sen ledig i 14 dgr.
Ska bli sååå skönt och jag längtar verkligen tills vi är framme, när man gått av planet och möts av en varm vägg av sol och en doft av Grekland.
Finns inget bättre än att få komma fram till hotellet, installera sig och sen gå på upptäcksfärd och hitta något trevligt ställe och ta en frappe eller en kall Mythos och bara koppla av och njuta av känslan att man äntligen är framme.
Ska bli så kul att få åka tillbaka till Kreta och Chania, det är fem år sen sist och då träffade jag min älskling där via jobbet. En cool kille som var väldigt trevlig och mysig, men vid den tiden tillsammans med en annan tjej. Tänk om jag hade en aning om då vad som skulle hända i mitt liv året efter. Puss min älskling du är bäst.




Har annars lite att pyssla med i kväll, tvätta och packa. Så här "sent" ute har vi aldrig varit med packandet, men jag har verkligen inte haft nån ork. Förkylningen har tagit ut sin rätt och sen var vi ju på trevligheter i helgen. Men det brukar ordna sig.
Pass biletter och euro är allt man behöver.. haha

Nu är det dags att ta tag i dagen och avsluta det jag kan innan jag drar på välbehövlig semester.

Inga kommentarer: