söndag 18 maj 2014

Klänningspremiär för den lilla prinsessan

Det är inte alltid så lätt att ha klänning när man ammar, iallafall inte när klänningen inte är just en amningsklänning!
Var ju så varmt igår och mycket av mina byxor och shorts kan jag inte knäppa ännu. Hittade dock en lösning. Tog mitt amningsnattlinne under klänningen jag ville ha vilket innebar att jag kunde dra upp klänningen utan att visa mig halvnäck. :-) Hemma gör det ju inget, men inte så kul när man åker bort till folk. ☺
Georgia hade sin första klänning igår också. Så söt så man dör!!

Igår åkte vi och hälsade på en kompis till D-man som köpt ett hus i Skokloster. Skrattade gott åt båten han fick med på köpet för att gubben som sålde inte orkade frakta bort den.
C är inte direkt någon båtmänniska så den kommer bara stå där och ta plats och göra honom irriterad att han är alldeles för snäll..hehe
Vi fikade och Alexios och jag gick på upptäcktsfärd på tomten och såg sniglar, myror och "färilar".
 Fotade den här söta gullvivan. Aldrig sett den här orange/röda varianten förut. Jättesöt!

Efter besöket åkte vi vidare och grillade hos thia och thios och åt en massa goda tillbehör.
Vi körde en repris i dag och grillade igen. Hej hej du efterlängtade sommar!! 

Mammas koukla (docka på grekiska)

Den stora båten

Sötaste gullvivan

Chillar i soffan



Inga kommentarer: