tisdag 13 maj 2014

Full rulle

Liiite mycket just nu, nu låter det kanske som att jag är iväg på en massa saker mest hela tiden, men så är det verkligen inte. Det är mer att dagarna ägnas åt att amma, hinna äta själv, plocka lite hemma, handla nåt som saknas, tvätta en maskin, hämta Alexios, bada honom, laga middag osv osv.

Känner mig just nu ganska så trött och slutkörd och då får jag ändå sova ganska bra, men det är väl saknaden av värme och sol som saknas. Börjar bli väldigt trött på att dagarna bara är mulna och regntunga.

Lite roliga saker har dock hänt, i söndags hade vi städdag i föreningen och vid utlottningen som de börjat med vann vi ett presentkort på IKEA. I ♥ presentkort!! ☺

Projekt "göra om hemma" fortgår, nya mattor till hallen är köpta, ska visa senare.

Idag var jag iväg på lunchdejt och träffade Anna och åt en god lunch och skvallrade lite och när jag kom hem var jag så trött och tänkte att jag ska bara blunda en stund medans Georgia sover, tror vi båda sov ca 1,5 timme så det blev plötsligt lite bråttom att hämta Alexios vid fyra. Tur att vi har förskolan så nära. ☺


Shoppa gratis ☺ är kul!!

Sötaste fossingarna!! ♥


Inga kommentarer: