tisdag 6 maj 2014

Kistabesök

Idag har vi varit hos barnläkaren med Georgia, allt var bra så "besiktningen" blev godkänd. ☺
Efter det hade jag efterkontroll hos min barnmorska, min fina underbara barnmorska Elham!!

Som förra gången är det så tråkigt att barnmorsketiderna är över för det har verkligen varit så mysigt att besöka henne. 
Hon fick en fin bukett blommor som "tack för den här tiden", och som tur är, är ju BVC besöken där så jag kan ju kika in hos henne även fortsättningsvis. Annars blir det att göra ett barn till... ☺

Hade sen tur att bli av med en massa barnprovplagg från House of Lola då jag träffade Victoria på hennes jobb och hon tog nästan hela högen jag hade med mig. Så skönt!!  Roligt att de kommer till användning.

Fick ju ett presentkort på Åhlens av mina kollegor när jag slutade på Coop. Har ju behövt en ny plånbok en längre tid, men inte hittat någon. I dag fann jag en, dessutom i mitt favoritmärke Wera. Jippii!!

Randig både kors och tvärs... ☺

Plånbok/Clutch från Wera 299 kr, 





2 kommentarer:

Unknown sa...

Snyggaste mamman ❤️

Kram P

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Puss!! :-)