fredag 9 maj 2014

Fredag

Å så var det fredag igen. Härligt!!
Nyss hemkommen från affären, inte så lyckat att åka ut i hällregn med liten bebis i blytung barnstol som ska konkas in och ur bilen. Jaaa jag vet att man kan sätta bebis i såna sitsar på kundvagnen, MEN de är oftast skitäckliga, smutsiga och trasiga så då lyfter jag hellre in och ur vår egen i en kundvagn.
Nu är iallafall kylskåpet fullt för några dagar. Skönt!

Annars är jag låg i dag och sugen på smågodis..så det fick bli några få bitar som ligger och skramlar i en stooor karamellkunge påse. Varför inte göra små såna påsar så man kan välja?. Som såna där små påsar man fick smågodis i som liten. Inte alltid man köper en hel påse full direkt, även om de vill det.☺

Anledningen till min "låghet" är att jag fått tillbaka min mens. Alltså jag trodde det var ett skämt i tisdags när min barnmorska frågar om jag fått tillbaka den och jag kaxigt säger.. näää inte då, det tar säkert lika lång tid som med Alexios. Då dök den upp när jag slutade amma helt.
Ni skulle se min fågelholksmin när jag kommer hem och tadaaaaaa. *suck*
Hoppas den bara är på blixtvisit och dröjer ett tag sen. Vore skönt att slippa den åtminstone ett tag till.

I helgen är det bl a städdag i föreningen och diverse annat fix så helgen lär rusa iväg i vanlig ordning.

Måste visa en bild på Georgias ögonfransar, de växer så det knakar och så helt raka nedåt. Undrar hur detta ska sluta... ☺


Nostalgi, ni kommer väl ihåg dessa?

Godis e gott!!

Ögonfransar de luxe! 



1 kommentar:

Unknown sa...

Snygga fransar:) Fler bebisbilder tack ❤️

Kram P