söndag 19 januari 2014

Presentdag


I går hämtade vi D-man på Arlanda och det var två väldigt glada killar som sågs igen.
Mamman var lika glad hon. ♥
Av någon anledning är jag alltid mycket lugnare när han är på väg hem än bort. :)

Så klart fick Alexios några presenter från Orlando, två Spiderman t-shirts och en ficklampa med samma figur. Lyckan var stor.

Själv fick jag snygga Sketchers gympaskor, kommer bli perfekta till vårens barnvagnspromenader då jag ska gå bort mina heffa klumpskilon.

Lillbebis fick också fina plagg och sockor och på eftermiddagen idag kom Anna, min svägerskas svägerska förbi med två papperspåsar med flickkläder. Så roligt, och snällt! Knappt använda så de blir ju som nya för oss.

En riktig presentsöndag blev det idag.

Just nu är D-man iväg med Alexios, då simlekis startar igen, sen middag och söndagsmys i soffan.

Känns ganska bra att inte behöva stressa upp i morgon för att åka till jobbet... ☺

P¨väg till Arlanda. vackert ute...

Alltså hur sött är inte detta??



Nya gympaskor blir perfekt till våren

Massor av barnkläder

Inga kommentarer: