onsdag 8 januari 2014

2014


Nytt år och  jag som gillar jämna tal känner mig mer tillfreds. Smakar liksom bättre att säga 2014 än 2013.
Sen att åren går så fort, så man knappt hinner med längre är en helt annan sak.

Kort årsresumé 2013:


  • I januari sa jag upp mig från mitt förra jobb där jag varit i 7 år och började som konsult. Läskigt och kul på samma gång. Hamnade väl inte direkt på drömuppdraget, men snart så är det slut vilket är skönt.
  • Började även som House of Lola säljare och fick sälja mina favoritkläder ute hos härliga väninnor.


  • Plussade på stickan i somras och lyckades bli gravid igen. Lycka!!


  • Hittade en ny "drog" och är fast i att ha fina naglar. Såå skönt att de alltid är hela och snygga.
  • Hade några härliga semesterveckor i Grekland i juli och på Koster i september, vilket gjorde att hösten inte kändes riktigt lika lång.
  • Avslutade året med att fira en smått galen jul & nyårsvecka med svärfar på besök (som inte pratar med svärmor, men de lyckades umgås två dagar) med massor av paket och god mat.

Så nu har jag vänt blad och kickat igång det nya året.  

Min nya "drog" 





Inga kommentarer: