onsdag 8 januari 2014

Födelsedagspresent

Var till barnmorskan idag på kontroll, alla värden såg bra ut och Elham blev glad över att jag bara har 8 dagar kvar att arbeta.
DU BEHÖVER VILA!! och så försöker hon se barsk ut, vilket inte lyckas det minsta då hon är världens goaste hahaha.
Det sa hon redan när jag var gravid med Alexios och jag bara yeah yeah.. :)
Tänk så rätt hon hade så den här gången har jag verkligen tänkt och snällt fått ge med mig och nu ser jag verkligen framemot att få vila och fixa i ordning inför förlossningen och våran nya bebis ankomst.

Svärfar har hjälpt oss att måla om arbetsrummet som nu blir ett till barnrum så får gästrummet blir kombinerat gäst/arbetsrum. Svärmor ska få i uppdrag att hitta gardiner och sy, det är sånt hon tycker är roligt och är så bra på.

Smet in på Åhléns och köpte mig en födelsedagspresent till mig själv, i morgon blir jag 41..Herregud, fyllde ju nyss 31... :)

Älskar ju verkligen Wera märket på Åhléns så denna väska blev det i present till mig själv.

Skinnväska från Wera

Inga kommentarer: