lördag 25 januari 2014

Några jobbiga dagar

De senaste dagarna har jag haft noll ork. Pustar och stånkar mest hela tiden och har ingen motivation eller tålamod för fem öre. Stackars mina pojkar som får dras med en grinig fru/mamma.

Vet ju att det går över, börjar bli trångt där i magen för min skrutta och det är nu, idag endast 35 dagar kvar till beräknad förlossning. Helt galet!
Jag är såå glad att jag slutade jobba för den här veckan har varit tuff.

Igår började jag skriva lista över saker som jag behöver inhandla både till mig själv för BB-väskan och till bebis.
Ska fixa det i veckan och packa så allt är klart så jag har en mindre sak att tänka på.

I morgon blir det nog en tur till IKEA, ska köpa en byrå, hylla och lite annat så jag kan få ordning på lite bebisgrejer i det nya rummet. Så kul att få fixa lite.

Inga kommentarer: