lördag 11 januari 2014

Dessa hormoner

D-man är på väg till Orlando, USA för en kickoff med jobbet. Det är nog sjätte året i rad, jag avskyr verkligen när han reser. Ja inte själva destinationen, men flygresan. Att inte kunna ha kontakt, jag skrämmer upp mig med allt möjligt och går och är halvt tossig en hel dag innan jag vet att han är framme. Helt galet!
Å varje gång blir jag ledsen, precis innan han åker iväg med taxin.
Alexios tittade på mig och frågade, varför är du ledsen mamma? och torkade mina tårar. Kan väl tillägga att jag som gravid är ännu känsligare än vanligt.  *suck*

Idag har Alexios och jag mysdag. Varit och handlat och köpt lördagsgodis.
Jag köpte en vaniljfläta till kaffet och nu tittar vi på Monsters filmen.

Snart dags för middagsmaten och sen en lång väntan på att få höra att mitt ♥ är framme.

Inga kommentarer: