onsdag 16 oktober 2013

Onsdagstrött

I dag har jag varit såå trött. Kanske för att jag var hos Marlene igår och fick en skön rygg, ansikts och hårbottenmassage, för jag kan inte säga att jag har sovit dåligt. Tvärtom!
Måste ha frisläppt en massa hårda knutor här och var så det var verkligen välbehövligt.
Ska boka in några fler tider framöver så jag får bukt på mitt onda.

Kom på att idag är det dessutom ca 3 månader kvar tills jag planerar att sluta jobba. Känns ju galet, men samtidigt längtar jag så jag kan spricka. Förra gången jobbade jag in i det sista och det tänker jag inte göra nu, inte om jag behöver. :)

Har även börjat tittat på bebissaker. Och filurar lite på vad man kan behöva. Det mesta finns ju som vagn och annat, men några nya "egna" saker vill jag att bebisen ska ha också.

Bara det här...kommer bebisen få nappnoja för att Alexios vägrade??..
Kan det bli  så att bebisen älskar att sova i egen säng för att Alexios vägrade??..
och typ gör fortfarande. *fniss*

En napplåda kanske man behöver...eller näää det skippar vi

Sova i egen säng..ja drömma kan man ju :)








Inga kommentarer: