tisdag 29 oktober 2013

Bättre sent än aldrig..


Det är liksom lätt att glömma bort sig själv när dagarna går och det är en massa pyssel med familjen, jobb och annat.
Men ibland får man skämmas "BIG TIME".
Upptäckte i morse att jag fortfarande har kvar sommarlacket på tånaglarna, med en redig utväxt.
Har tänkt att, ja ja det där ska jag ta hand om..snart.. Hahaha

Nu är det iallafall borta, lagom till vi går in i november.
Galet jag veeet....men bättre sent än aldrig.. :)

Dock var det nog tur att jag gjorde det nu, magen börjar bli i vägen och det var någon som protesterade vilt där inne medans jag höll på.
Kommer nog få gå på fotbehandling innan förlossningen kan jag tro.

Skulle vilja gå på på den här på Sparadiset, har ju faktiskt ett presentkort på ungefär halva beloppet.


Precious Mama

1195 kr

75 min. Behandlingen börjar med ett svalt lavendelfotbad som lugnar dina trötta svullna fötter. Medan du sitter i fotbadet bjuds du på färsk frukt och juice så att blodsockernivån håller sig på en bra nivå under behandlingen. Efter fotbadet får du en skön djupgående – om du vill – massage för ryggen där vi fokuserar på de spänningar som uppkommer av att bära på en stor mage. Efter massagen är det dax att ta hand om huden på magen och ländryggen. Magen och ländryggen tvättas för att sedan få en mjukgörande Sheasmörsinpackning som motverkar bristningar och som hjälper huden att behålla sin elasticitet. Medan magen ligger i inpackning tar vi hand om dina trötta ben och fötter. Benen masseras ordentligt och fötterna filas, scrubbas och packas in i en mjukgörande inpackning. Sedan är det dax att ta hand om nacke och käkmuskulatur. Sömnlösa nätter och spänningar inför en förlossning kan sätta sina spår i nacke och käke och orsaka spänningshuvudvärk. En skön nack- och käkmassage löser ofta de spänningarna. Behandlingen avslutas med att vi packar upp mage och fötter och du får en skön fotmassage.

Hejdå sommarfötter, det var verkligen på tiden....

Inga kommentarer: